twitter
rss

У потрази за креативном особом недеље, наишла сам на слике које су саме по себи зрачиле радошћу. Борјана ради принт на платну, магнетиће, шоље и презиме које се лепи на улазна врата. А за свако име има маштовито решење. Гледајући слике, схватила сам да та маштовита решења савршено иду уз имена људи које данас познајем. Препознајте себи драге људе или себе у креативном деловању нашег креативца недеље:

  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Зовем се Борјана Тасић, рођена сам и живим у Београду. Моја радост су деца и супруг. А о себи могу да кажем да су ми одмалена руке слушале главу у којој су увек били неки нови планови шта направити од чега и како. Од шивења, декорације, декупажа на намештају, везења, прављења накита и сликарства. Имала сам неколико колективних изложби на којима сам представила своја уља на платну. Волим да правим лепе ствари и да то поделим са околином.

Видела сам у једном страном часопису о ручним радовима шему да се извезу слова по дечијој постељини и помислила како нешто тако лепо треба сви да виде.Тако сам добила идеју. Почела сам да правим слике тако што сам везла име и свака следећа је била лепша од предходне. Прву је добио мој син са две године а урадила сам их преко двадесет. Техника принта ми пружа више могућности да удовољим будућим малим власницима слика. Ту је спорт, цртани јунаци, за девојчице цветни и други ружичасти мотиви. Ево како изгледају везена имена:




  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело?
Идеје које добијем када седнем да радим, подржи музика и добро расположење. Ако моја деца дају позитиван коментар, значи да сам на правом путу.


  • Коме су намењени производи Борјана слике? Шта се све налази у Вашој понуди?
Не постоји узраст који се не може обрадовати сликом али ипак почело је као идеја за дечију собу. Моји производи су принт на платну, магнетићи, шоље и презиме које се лепи на улазна врата.

  • Којим темама се бавите? Шта Вас инспирише?
Слике за бебе дечаке волим да радим у морнарско-гусарском стилу а за бебе девојчице волим розе мотиве. Видели сте да имам више ових других! Шта могу, то је јаче од мене, моја мала девојчица је моја инспирација.


  • Како родитељи и деца реагују на производе Борјана слике? Позитивни/негативни коментари.
Понекад када се сусретну са мојим принтовима људи су искрено одушевљени (звучи нескромно - знам) прво зато што то први пут виде а друго зато што одмах схвате како се то уклапа у собицу дечице која су им драга. Наравно ту је било пуно и комичних ситуација јер су ме питали више пута „какви су то поклопци“, „да ли су то албуми за слике“, „да ли у тим перницама има дрвених бојица“. Изненађење следи, позитивно, када узму слику у руке! Једна драга особа ми је рекла да треба да будем поносна што сам направила нешто ново што људи које срећем у овом послу нису још видели.

 

  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Јесте, данас се ређе смејемо, али сам сигурна да једва чекамо да чујемо неки добар виц. Добро је прихваћена свака особа у фирми или у друштву која увек уме да насмеје околину. Ми смо по природи сви весели само треба тога да се сетимо.


  • Да ли деца данашњице знају да маштају? Како им Борјана слике помажу у томе?
Моје слике су шарене са шарененим... Деца воле када их добију а ја се трудим да идем у корак са њиховим жељама. Пуни су супер идеја!


На који начин можемо доћи до производа Борјана слике? Ваш контакт, цена?
На ФБ страници „БОРЈАНА СЛИКЕ“ су фотографије радова као и могућност поруџбине и договора: https://www.facebook.com/borjanaslike/


Планови за даље?
Надам се да ћу их направити још пуно,пуно...


На крају, хтела бих да Вам се захвалим и пожелим пуно среће, осмеха и лепих ствари.


П.С. На почетку сам рекла да сам у маштовитим решењима Борјане (имена која су урађена у виду принта на платну) пронашла особености драгих људи преко мотива који се налазе у основи неког имена. Потражите Ваше име. Погледајте мотиве. Да ли мотиви личе на оно што се налази у есенцији Вас самих? Или људи који Вам значе? Сигурна сам да је одговор потврдан.
П.С.С. Хвала, Борјана на прелепом изненађењу.


Принт на платну: Борјана слике
Моби Дик: Joopi Jeej


Јелена Стошић, M.Sc.

0 коментара:

Постави коментар