twitter
rss

Постоји сиво небо. Сиви људи. Свет без боја.
Постоји обасјано небо. Људи који обасјавају све око себе. Свет маште.

Трудимо ли се да наш свет добије боје које заслужује или прихватамо оно што нам је дато? Ваше је небо и поглед ка њему. Око Вас су људи и гледање на исте. Око Вас је свет и само од Вас зависи којим ће бојама бити обојен. Знам да постоји један шарени свет. Зашто је тај свет шарен и ко га чини таквим, сазнајте:

Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Зовем се Вања Секулић, рођена сам и зивим у Београду. По занимању сам струковни економиста, али креативац у души. Обзиром да су шансе за посао мале, одлучила сам да унесем мало шаренила у свој живот и да не чекам на посао у струци него да урадим сама колико могу. Хобија и интересовања има много, већина је везана за креативност, а међу омиљеним су ми свакако венчићи, који имају највећу шансу да из хобија пређу у посао :) Радују ме мале ствари. Највише уживам у дружењу са пријатељима и људима које волим, као и са псима, јер их сматрам једном од мојих највећих радости. Филозофије неке специјалне нема, нити рецепта за срећу. Сматрам да свако од нас треба да буде стрпљив док не оствари оно што жели. Требало би да будемо захвални на малим стварима, јер мислим да се на крају свега само то и памти.



Шта, када и како су настали Вунени венчићи?
Вунени венчићи су произашли из дубоког размишљања шта направити, а да буде другачије, да не буде већ виђено, а да са друге стране има неку сврху и да људи желе да их имају. Први венчић је настао пре неколико година, као поклон за свадбу кумовима. Изазвао је потпуно одушевљење јер су се сви питали где смо то купили :)



Зашто сте одлучили да се бавите баш венчићима?
Првенствено сам одлучила да их правим, јер ни тада (а мислим ни до данас) нико то није правио. Ја сам желела да то буде нешто јединствено и уникатно. Јако волим све што је везано за кућу и украшавање куће и дворишта. На сваким вратима у нашој кући се налази по један венчић (имам и слике као доказ :) )


Ко Вам помаже у изради сваког од њих, обзиром да је сваки уникатно дело?
Сваки венчић и све детаље, почевши од слова, фигурица, цветића правим сама. Нико ми никад у томе није помагао, и сви се питају одакле ми живаца да све то ручно шијем и кројим. Е ја им на то кажем да ме то смирује, што сам нервознија венчић је лепши :) Шалим се мало, али делом и јесте истина. Када правим венчић заборавим на све друго и само размишљам како да испадне што лепши како би се томе коме је намељен свидео. Крајњи резултат је заиста феноменалан и сам тај осећај да сте ви створили нешто што радује вас и друге је непроцењив.


Коме су намењени Ваши производи? Да ли је прилагођена посебно неком узрасту?
Венчићи су намењени апсолутно свима који их желе. Све могу да направим. Испуњавамо жеље што се тиче боја и облика. Звучим као нека добра вила, али се трудим да људе око себе усрећим. Примарни купци су свакако жене и девојке, јер смо ми, ипак, задужене за лепоту дома и декорацију, мада је било и момака који су желели да изненаде маму или девојку. Такође, имамо и дечије венчиће са именом бебе или детета који су апсолутини хит и веома тражени.


Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на Ваше производе? Позитивни/негативни коментари.
До сада заиста нисмо имали никога ко је рекао да му се венчић не свиђа. Маме су веома задовољне јер венчић испадне баш онако како су и замислиле. Деца, најискренија у свему, највише се одушеве медама, куцама, авиончићима и привлаче их веселе боје. Што се тиче конкретно васпитача и учитеља, нисам још увек радила са њима, али бих волела да венчићи красе улазна врата учионица.



Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Па донекле сматрам да јесте, јер смо ми сви, заиста, заглављени у тој животној колотечини, где нам је сваки дан исти и све нам се своди на то како да преживимо, како деци обезбедити све што им треба и како се носити са свим тим што живот носи. Сматрам да је то јако велики изазов и јако је тешко уклопити се у све то. Управо зато што смо окупирани егзистенцијом, заборављамо на мале животне радости, на шетње, дружење, на машту. Треба да се радујемо малим стварима, и да чувамо једни друге, посебно своју породицу и децу.


Да ли деца данашњице знају да маштају? Како им Ви помаже у томе?
Мислим да данашња деца не знају шта је то право детињство, без паметних телефона, игрица, таблета и мислим да ни не знају како да се играју и како да се међусобно здруже без употребе неког од „паметаних уређаја“. То је велика туга, али мислим да је немогуће то избећи, јер рапидно технологија напредује. Сматрам да деци треба указати на праве вредности, на другарство. Можда је и једна од најбитнијих ствари у животу и научити их да пазе и воле једни друге. Игром случаја, радила сам са децом, бавила сам се бејбистингом неколико година и заиста се јесам трудила да урадим колико је до мене да им помогнем у маштању и стварању неког бајковитог света. И све то само уз причу и учење. Што се тиче венчића, њихова порука јесте да свет може да буде шарен ако га ти тако замислиш. На Вама је да замислите какав венчић желите и ја ћу Вам испунити жељу.

На који начин можемо доћи до Ваших производа? Ваш контакт, цена?
Путем мејла: vanjasekulic89@yahoo.com или путем профила:
Facebook: Vuneni venčićiInstagram: Vuneni_venciciЦене се разликују, крећу се у распону од 800-2000 динара, у зависности од величине круга и детаља на самом венчићу.


Планови за даље?
Што се тиче планова, немам ништа зацртано и конкретно. Могу само да кажем да бих волела да наставим да се бавим венчићима, јер ме то заиста испуњава, смирена сам кад то радим и узивам у томе. У плану је несто ново за пролеће, мало ћемо вуну заменити неким пролећним материјалима али и даље у комбинацији са филцом, а концепт свакако остаје исти. Пратите мој инстаграм профил за нове информације.


П.С. Свет може да буде шарен ако га ми замислимо таквим. Замислите.

П.С. Замислите детињство. Безбрижно детињство. Дан, као што је овај дан данас. Јесте ли замислили? Сада замислите себе као дете које гледа у небо. Које је боје небо тог детета? Које је боје Ваше небо? 


Јелена Стошић, M.Sc.

0 коментара:

Постави коментар