twitter
rss

Колико радости носимо у себи? Да ли знамо да је преусмеримо? Како усрећити некога? Често имам прилике да чујем: „Ја не знам са поклонима!“. Не треба знати са поклонима. Треба знати са људима. Треба спознати душу која се налази поред Вас и учинити је срећном. Данас имам част да Вам представим особу која зна да је радост живота у малим знацима пажње. Управо ти мали знакови поред пута, који треба да нас воде, су производи са потписом Александар Топић.


  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Александар Топић., графички дизајнер и дизајнер модних додатака, хоби: фотографија, филозофија: све у своје време.

 

Све што носи мој потпис је резултат моје радости која је резултат стварања. Такви производи могу само да донесу срећу! Креирање је почело 2011. године. Тада сам креирао прву колекцију PINJUNKIE беџева. Годину дана након тога сам креирао, уз помоћ студентске стипендије, прву колекцију лептир машни.


Намењени су свима који се радују малим стварима и онима који разумеју и подржавају локалне уметнике и мале мануфактуре.


Инспирацију ми сваке ноћи допрема Универзум. Не улажем труд да бих дошао до инспирације. Теме су свакако веселе – храна, натписи, емоције, цртежи, хумор... Све оно што ја јесам. Што више живим те инспирације буде више!

Знам да деца која носе моје комаде буду увек примећена! Родитељи и учитељице радо купују поклоне за школарце – најчешће беџеве. Популарни буду беџеви за матуре.

 
  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Не. Довољно је јако мало за то. Можда настаје проблем у количини бриге. А знате, та брига је јако често присутна због ствари које не утичу на наш живот и које су ван наше моћи. Једним беџом било ко може да обрадује неког блиског. Тај дан буде обележен као блистав моменат у нашој свести и ефекат траје данима за оног ко добија пажњу али и за оног који даје.


Деци треба потврда. За време основних студија сам у склопу методологије предавао ликовно образовање у основној школи. Заиста има пуно маште и талента! Ватромет добрих емоција настаје када дете добије потврду за аутентичан рад, који није по мерилима која су свима позната. Једном средњошколцу сам смело рекао да ипак треба да упише Академију уметности без обзира што то изискује велики труд. Мислим да је помоћ у поврдама и подршкама. Треба дати потврду за маштање.


Инстаграм профил @acamacacici, FB stranice: Aleksandar Topic, PINJUNKY bedževi и BowTie Collection. Распон цена је од 100,00 до 2400,00 динара.



  • Планови за даље?
Тренутно сам на мастер студијама цртања на Академији уметности у Новом Саду. Томе сам посвећен и на томе вредно радим. Ово лето желим да се више сунчам и желим да истрајем на тренирању пливања. Сасвим довољно за сада.


  • Порука читаоцима блога.
Здравље долази када се бавимо нашом душом.


П.С. Гледајући рад Александра Топића размишљала сам управо о радости, што ме вратило на почетно промишљање: колико радости носимо у себи? Одговор на то питање ћете знати када на длан ставите неке од производа са потписом Александар Топић. Верујте, то нису обични производи. У њима има више радости него у неким људима који су Вам знани. Тек тада ћете схватити да је тачна мисао Душка Радовића: „Пре него што кренете да тражите срећу, проверите можда сте већ срећни. Срећа је мала, обична и неипадљива и многи не умеју да је виде“.
П.С.С. Хвала, драги Александре на брду радости!



Јелена Стошић, М.Sc.

0 коментара:

Постави коментар