twitter
rss

Сигурно се питате како то глина може да прича бајке. Исто као што се не може свако од нас да исприча маштовиту причу за лаку ноћ, тако не може да свака глина исприча бајку. Али постоји једна особа у чијим рукама глина добија облике и почиње сама да прича бајке. Ко је она? Сазнајте:
  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Сања Јанковић, по струци учитељица, а у слободно вријеме полимерном глинoм украшавам предмете. Моју животну радост чине моји ближњи, мој хоби, ученици, као и рад са дјецом. Водим се тиме да све што човјек ради у животу, треба да ради са вољом и љубављу и онда ће тај посао бити успјешан.

Бајкоглина је моја мала креативна радионица у којој полимерном глином украшавам есцајг, тањире, здјелице, шоље, флаше, плочице за врата... Са овим хобијем сам почела 2016. године који је полако прерастао у мали посао. У међувремену је настао и сам назив Бајкоглина због разноликих, веселих и бајковитих наруџбина.

Послије завршеног факултета и повратка кући, размишљала сам шта бих могла сама почети до посла у струци. Двоумила сам се између више креативних идеја које су ме привлачиле, али глина је на крају побиједила.

  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело?
Фигуре и све остало израђујем сама, али родитељи и сестре су ту да помогну када ми је помоћ потребна. Једна сестра је пуна креативних идеја, друга сестра, која живи у Србији, шаље наруџбе на подручју Србије... Без њих мени би све ово ишло много теже.

  • Коме су намењени Ваши производи? Шта Вас инспирише? Где налазите мотивацију?
Производи немају старосну границу. Намијењени су и дјечици и одраслим особама који воле и цијене ручни рад.

Мотивише ме сазнање да сам својом глином успјела неког усрећити или уљепшати дан. Помисао да ће неки мој производ красити туђе домове, мотивише ме за даљи рад. Инспирацију ми дају и разноврсне идеје купаца. Када неко опише особу који жели обрадовати, шта та особа воли, како изгледа... утиче да се са сваким купцем на посебан начин повежем. Све то доводи до тога да никада не останем без инспирације.

  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на Ваше производе? Позитивни/негативни коментари.
До сада сам добијала позитивне коментаре за свој рад и за урађене наруџбине. Много ми значи када знам да сам испунила очекивања купца. Иако је сама израда веома спора, то ми повећава вољу да сваку наруџбину радим са посебном пажњом и стрпљењем. Наравно, увијек сам спремна примити и другачије коментаре, савјете, а све у циљу побољшања мог рада.

  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Зависи од тога шта свако од нас сматра да је срећа и чему тежи сваки човјек. Пошто подржавам мишљење да срећу чине мале ствари, мислим да није тешко да једни друге свакодневно ситницама чинимо срећним.

  • Да ли деца данашњице знају да маштају? Како им Ви помажете у томе?
Дијете као дијете може да машта, али га данашње вријеме технологије доста спутава у томе. Својим веселим бојама глине и омиљеним дјечијим ликовима могу на неки начин помоћи дјеци у њиховом маштању, како док траје ручак, тако и касније. Трудим се да детаљима допуним сваку наруџбу, тако да сваки предмет има своју причу, а приче су ту да подстичу дијете да машта.

Приче Бајкоглине су разноврсне и свака је посебна, уникатна. Посебне су због жеље купаца, као и због повода наруџбе.  Основа сваке наруџбе је да неко обрадује неког, да га усрећи, а лијепо је знати да сте на неки начин дио тога. То и јесте најљепше у овом хобију/послу.

  • На који начин можемо доћи до производа Бајкоглина? Ваш контакт?
До мојих производа можете доћи путем фб странице и инстаграм профила ,,Бајкоглина'' на којима се налазе фотографије мојих досадашњих радова. Сви заинтересовани за моје производе,  могу их поручити и путем броја 065 155 785 (вибер).

  • Планови за даље? 
Немам неке одређене планове. Наставићу и даље да се бавим овим креативним радом и трудићу се да усавршавам свој рад.


 П.С. Стално потврђујем да је живот бајка. И може да буде ако га Ви таквим замислите. То не значи да свет гледате стално кроз „ружичасте наочаре“, али би требало да га свакодневно чините мало бољим местом. Дакле, стварајте Вашу бајку и живите је. Нико неће то урадити уместо Вас. А теби, драга Сања хвала на поклону који само потврђује да бајке заиста постоје на јави!




Јелена Стошић, М.Sc.

0 коментара:

Постави коментар