twitter
rss

Сви иду на одмор, а ви треба да завршите књигу. Радите у скоро немогућим условима, без климе и концентрације. Одједном, на вратима покуца особа до које Вам је стало (али немате снаге да јој признате своја осећања) и позове Вас на пут на Острво гусара. Да ли бисте кренули у авантуру или чекали инспирацију за писање књиге? Сазнајте шта је Џеронимо Стилтон одлучио у књизи „Тајна великог бисера“.

Слика преузета са: http://www.evrobook.com/tajna-velikog-bisera.html

Пати је баш на све мислила! Али ја МРЗИМ ДА ПУТУЈЕМ, МРЗИМ ПЕСАК И МОРЕ, али пре свега МРЗИМ ДА ПЛИВАМ! Али како сам могао да одбијем целу недељу у друштву мишице из снова? Зато сам је упитао: - КАДА ПОЛАЗИМО? - Одмах, Џи! Имаш само десет минута да се спакујеш!

Да ли је могуће спаковати се за десет минута? Изгледа да јесте. Како се то и раније дешавало Џерониму Стилтону, он је нашао решење и за тај проблем:
Решио сам да увек имам два спремна кофера у орману: један за ТОПЛЕ пределе и други за ХЛАДНЕ. Чак сам, како се не бих збунио узео и кофере различитих боја: плави за хладноћу и црвени за врућину.

Дакле, преостало је само узети кофер и кренути. Али, ни најорганизованији полазак не може проћи без проблема, макар не код Џеронима. Пре уласка у авион требало је да кофери прођу безбедносне провере, а једна од њих је укључивала и покретну траку. Цариник је приметио да нешто није у реду са једним од кофера. Можете ли претпоставити чији кофер није био у реду? Наравно да сте у праву. Кофер Џеронима Стилтона.
- Одмах га отворите!Послушао сам, преплашен. Када сам га отворио, остао сам без даха. Унутра је била комплетна опрема за ПЛАНИНАРЕЊЕ: дебели џемпери, ветровка, капа, рукавице, планинарске ципеле и један леп пијук за лед.Хиљаду му старих сирева!

Да ли се овако нешто десило некоме од Вас? Можда и јесте. Да ли овакав почетак путовања најављује катастрофу? На Острву Гусара их је чекао Пабло Проволон, директор јединог хотела на острву, са својом децом. Џерониму Стилтону је одмах нешто било чудно, али је оставио свој осећај по страни. Требало је отићи у куповину, јер се на плажу није могло у планинарским ципелама.
Тако сређен, узео сам торбу са ронилачким оделом и БАДЕМАНТИЛОМ и кренуо са њима ка плажи, где је требало да идем на своје прво РОЊЕЊЕ.- Дајте ми руку. Помоћи ћу Вам да уђете у чамац... Иако је то требало да буде дечија игра, ја сам, онако ТРАПАВ, направио погрешан корак и завршио... у води! Миширез ми је пружио весло и извукао ме у чамац ПОЛУЖИВОГ.

Када су стигли на обалу, Миширез (син Пабла Проволонеа) му је помогао да обује пераја и да стави маску у боцу. Али, када је сео на ивицу чамца...
Тек што сам успео да седнем, опет сам се затетурао и пао назар у МОРЕ по други пут! (...) Не знам колико сам остао тамо доле: довољно дуго да се УПЛАШИМ и да ме Миширез по други пут извуче веслом.
- Тодо бијен, сењор Стилтоне? - питао ме је.- Добро сам, хвала. Али доле је било нешто што је покушало да ме угризе! Имало је ОГРОМНА уста! Да сте само видели, било је џиновско!- Огромна уста? Шта је то било?- Личило је на рибу. ПЛАВУ РИБУ?

Зашто је та „плава риба“ била посебна? Да ли је то, заиста, риба или неко друго биће морских дубина? Како је Џеронимо постао власник нечег највреднијег у мору? Шта је то било? Како су успели да спасу чудо из морских дубина? Сазнајте у узбудљивој авантури коју ћете преживети са Џеронимом Стилтоном.
П.С. Укратко, узбудљива, истраживачка прича која оставља читаоцу простора да размисли, сагледа и пронађе решења многих догађаја. Џеронимо Стилтон је одлучио да нам путем књиге „Тајна великог бисера“ постави питања која би пробудила авантуристички и истраживачки дух. Стога, ову књигу препоручујем деци. Управо због саме приче која лагано уводи у срж проблема, а чије решење могу предвидети само они читаоци који пажљиво посматрају сваки детаљ. Препоручила бих је и одраслим особама, како би се сетиле да највише треба да верују свом инстикту, како би схватиле да ништа није случајно, како би потврдиле саме себи да живот јесте чудесан.
П.С.С. Хвала издавачкој кући Еvro book на послатом примерку књиге. Вашу књигу можете пронаћи на: http://www.evrobook.com/tajna-velikog-bisera.html




Јелена Стошић, М.Sc.

0 коментара:

Постави коментар