twitter
rss

Када би стварчице око Вас оживеле и почеле сасвим нови живот у другој димензији сигурно бисте рекли да је то немогуће. Али, најлакше је рећи немогуће и одустати пре него дозволите да поверујете у идеју да неке ствари са којима се свакодневно сусрећемо живе потпуно другачији живот од оног који нам је знан. О којим стварчицама је реч? Какав је то накит који трансформише реалност? Ко стоји иза бренда “Кишна глиста“? Сазнајте:
  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Зовем се Катарина Рађеновић, студент сам графичког дизајна на београдској политехници. Волим да црткам, фоткам и правим накит.

Кишна глиста је настала случајно пре неколико година, мада тада то није имало име. Видела сам негде ситнице од полимерне глине и изгледало ми је као нешто што би мени било занимљиво да правим, и ето... (:


  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело? Шта се све налази у Вашој понуди?
Сама правим све, а сестра ми често прави друштво и уместо мене обавља све што треба да ја не бих прекидала рад.

Ноблице, крем бананице, пица, срцад, овчице, жабице,... скоро све што вам падне на памет у форми огрлица или минђушица, брошића, прстенчића. (:

Свима!

 
  • Којим темама се бави Кишна глиста? Шта Вас мотивише? Где налазите инспирацију
Немам одређене теме, инспирацију налазим свуда. Недавно сам почела да правим срца са познатим сликама на њима, а пар дана после тога и овце које светле у мраку. Прилично је неповезано све.


  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на производе Кишне глисте? Позитивни/негативни коментари.
Углавном се допада људима, посебно деци. Реакције су до сада биле позитивне, ја волим кад се неко одушеви мојим накитом.

  • На који начин можемо доћи до производа Кишна глиста? Ваш контакт, цена?
Преко фејсбук или инстаграм странице:  
https://www.facebook.com/kisnaglistaa/
https://www.instagram.com/kisnaglista.nakit/

 
  • Планови за даље?
Немам конкретне планове, сем да наставим да правим ове ситничице и полако уводим нове стварчице. (:

 

П.С. Писци су говорили о стању између сна и јаве, између маште и реалности. Уметници су сликали пределе између јаве и сна, између маште и реалности. Нико се није питао да ли нешто може да буде другачије од онога на шта су навикли. Зато се, уместо њих, питала Кишна глиста и створила свој уметнички израз који се креће на граници реалног и нереалног; уметнички израз који је нашао свој аутентични начин да проговори у име свих оних који се крећу ван оквира које поставља данашњица.
П.С.С. Драга Катарина, хвала на дивном поклону!


Јелена Стошић, М.Sc.


1 коментара:

  1. Najs! )

Постави коментар