twitter
rss

И понављам питање: „Ко може да нам каже да смо сувише стари да шетамо по облацима?“ Нико. И не дозволите да Вам ико каже да је немогуће летети када је време да пробудимо Земљу (зато што смо сувише дуго ходали на прстима). Данас имам прилику да Вам представим креативну личност недеље која зна како се хода по облацима. Која зна да да тим истим облацима да облике како би сваки Поспанко кога познајете могао боље да сања. Она зна да ствара, да сања, да машта, да верује. А ко је она? Сазнајте:


  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Драги моји, ја сам Марија Љуна...хм, занимање...најдужи стаж имам као вечити апсолвент економског факултета 😉 радим у парфимерији као промотер за бренд Collistar а моје најдраже занимање је,погађате, бити МАМА Та чаролија је започела са Алексом пре 6,5 год. и наставила се са Софијом 3,5 год.


Увек сам волела те стварчице направљене руком и маштом човека  а тек када сам и сама добила децу кренула сам више да маштам и стварам... пошто, као већина људи данас,  током радне недеље имамо мало времена за дружење и уживање једни у другима трудимо се да викендом све то надокнадимо... забављали смо се тако што смо правили играчке од картона, знамо да већина играчака брзо досади деци и увек трагају за новим а ми смо смислили како увек можемо имати нову а не тако скупу забаву... супруг се стално шали на мој рачун да постајем озбиљан сакупљач секундарних сировина  јер не дозвољавам бацање ни ролни тоалет папира 😉 тако смо правили од картона кухињу, кућу за лутке,гаражу итд.



Након тога дошли смо на идеју да сашијемо лутке по дечијим цртежима и настали су  Софијин "Тата" и Алексин "Роби Робот"


Првобитна идеја поред јастучића необичних облика била је израда јастучића луткица по цртежима деце али мало ме уплашило да ли ћемо то моћи верно да спроведемо у дело да наши мали другари буду потпуно задовољни па ће та идеја мало сачекати. Поспанко је још беба, кренули смо у ову причу пре два месеца и полако учимо и растемо упоредо са њим.


  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело? Шта се све налази у Вашој понуди?
Супруг ми је највећа подршка, он је мој "ветар у леђа" и да није било њега ја се још не бих одважила и пробудила ПоспанкаА све ово не би било могуће да се нису умешале спретне руке једне баке. Бака нам помаже да све наше идеје спроведемо у дело. Ја сам ту да искројим, исецкам, сложим и онда она ступа у акцију, јер ја сам са машином за шивење још увек на Ви... без ње не бисмо могли да улетимо у ову авантуру... наша бака поседује супер моћи (а не мора да поједе банану😉)...пссссст ...сјајно шије


И наравно ту су деда и Бока и Марко (тетка и теча) док ми реализујемо идеје они обављају нимало лак задатак анимирања деце 😊 За сада у нашем асортиману налазе се јастучићи облаци, совице, звезде, аутомобили али имамо још доста интересантних идеја... имамо и хеклане патофне за бебе, оне су бакиних руку дело 😊

Производи су намењени деци ,великој и малој. Kо може да ти каже да си сувише стар за шетање по облацима?! Не дозволи никоме!


  • Којим темама се бави Pospanko handmade? Шта Вас мотивише? Где налазите инспирацију?
Пре свега мотивишу ме моја деца али и моја љубав према креативном раду... Инспирацију налазим свуда, и деца имају своје идеје а често увече кад успавам пачиће утонем у невероватни свет Пинтереста од толиког шаренила идеје само навиру.


  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на производе Pospanko handmade? Позитивни/негативни коментари.
За сада само позитивни коментари али увек имам трему док поруџбина не стигне на одредиште и док не чујем реакцију људи и да ли им се допада јастуче када га виде уживо. 

  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Имам утисак да смо некако заборавили да се радујемо малим стварима, пред себе постављамо превелике захтеве, дозвољавамо другима да нам кроје расположење а све то потискује оно дете које чучи у сваком од нас... и сама сам понекад таква признајем али трудим се да се брзо вратим детету у себи и да будем срећна  и мислим да свако то може, само уколико жели.

  • Да ли деца данашњице знају да маштају? Како им Pospanko handmade помаже у томе?
Свако дете машту има а на нама је да их подстичемо да је сачувају и развијају, моја деца уживају у креативном раду и ја сам пресрећна што је то тако. Ја сам наследила од своје маме а они од мене прво питање које се поставља у суботу ујутру "Шта ћемо данас да правимо?" 😊 Јастучићи Поспанко вас воде у авантуру, вежите појасеве, наслоните главице, зажмурите ииииииии полећемооооо.


  • На који начин можемо доћи до производа Pospanko handmade? Ваш контакт, цена?
Наше производе можете поручити путем Фацебоок-а и Инстаграм-а. Ценовник је припремио наш финансијски директор Алекса уз несебичну помоћ његове асистенткиње Софије 😉
  • Планови за даље?
Ми не правимо планове унапред јер не знамо где ће нас наша машта одвести али се надамо да ћемо увек уживати у овој пустоловини као што уживамо сада ❤ Велики пољубац за све вас 😘😘😘


П.С. Једини људи на свету који верују у наше снове јесу они који су најближи нашим срцима. Када пустите неку особу у Ваш живот, реците јој своје најлуђе снове. Ако је спремна да са Вама живи те снове, онда је то особа вредна Вас. Иза бренда Pospanko handmade стоји породица чији се снови преплићу невидљивим нитима и стварају видљиве нити снова на јави. Да, често пишем о сновима на јави. А зар нису најлепши они снови које сањамо на јави. Тада се не чини да сањамо - тада живимо. Дешава се да нам се снови чине лепшим него јава. То је тренутак када би требало да застанете и запитате се каквим сте људима окружени. Запитајте се: Колико ти људи верују у Вас? Колико ти људи верују у Ваше снове? Нису Ваши снови погрешни, људи око Вас можда јесу. А само ако имате праве људе у право време поред себе, само тада ћете моћи да живите своје снове. Зато је Pospanko handmade прича која би требало да буде модел многих људи око нас. Прича о стварању. Прича о подршци. Прича о безусловној љубави. Прича о сродним душама које сањају исте снове. Прича која снове преноси са колена на колено.

П.С.С. Драга Pospanko handmade породицо, хвала Вам на дивном поклону.

Јелена Стошић, М. Sc.

0 коментара:

Постави коментар