twitter
rss

Живот, понекад подсећа на серије које се изнова и изнова репризирају. Само је разлика што исти нема репризу. Сањамо о бољем животу када наследимо породично благо, чекамо да и ми постанемо срећни људи, често нам се чини да смо отписани од свега и свих док убирамо горке плодове живота. Чини се, да су једино што нам остаје - снови. Зато сањајте. То нико не може да нам ускрати.
Песимисти, можда, и не сањају. Реалисти су свесни да су снови само плод маште и чекају конкретна решења. Оптимисти живе своје снове на јави. Наш креативац недеље је Willow Pillow, бренд који сања своје снове на јави.


  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)

Леп поздрав свима од Лидије Павловић Лончар. У души биолог, по занимању професор биологије у основној школи (најлепши предмет свакако J). Мама једног дивног дечака и једне дивне девојчице.Као и сваки биолог увек сам спремна за шетње по природи и планинарење. У слободно време креатor разних лепих стварчица… Животна филозофија? Хм, уживај у ситним стварима и садашњим тренуцима.
  • Шта је, када и како је настао Willow Pillow?
Од малена сам волела ручни рад, још ме је мама као малу научила да штрикам и у основној школи сам штрикала себи џемпере J. Стано сам правила неке луткице, ситнице које сам поклаљала другарицама за рођендане. Једино ме машина за шивење никако и никад није слушала.Како сам одрастала слободног времена је бивало све мање и све је то било потиснуто, док једног дана није поново испливало из мене. Прво сам почела да правим предмета од филца, шналице, огрлице, рајфиће и увеселила многе девојчице. Али некако сам одувек била тврдоглава и решила сам да и ту машину за шивење морам да укротим и тако су настали моји први јастучићи… Машина је укроћена а моје задовољство огромно J. Willow Pillow назив је некаkо сам од себе искрсао, без превише размишљања и одмах ми се допао. Осећај када нешто ново ствараш раван је осећају као када се поново заљубиш….

  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело?
Моја ћерка (6 година) је моја главна сарадница. Она ми је сектор за контролу квалитета, пошто је прави харамбаша и сектор за дизајн пошто има одличних идејица.


  • Коме су намењени Ваши производи?
Некако ме стварчице за девојчице увек највише инспиришу али трудим се да буде нешто и за дечаке а и за одрасле, ипак треба сви да уживају у јастучићима J


  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Јесте, данас су баш тешка времена када се ретко срећу осмеси и када ретко застанемо и уживамо у тренутку. Зато баш и волим што стварам неке шарене, веселе стварачице које барем за тренутак измаме осмех.

  •  Да ли деца данашњице знају да маштају? Како им Ви помажете у томе?
Ух, данашња деца су жртве система и времена у коме живе. Некако журе да одрасту…Цело друштво би требало да се промени и систем вредности, породица да се ојача, али то је већ сасвим друга тема. Надам се да их моји јастучићи барем мало подстакну да маштају а када спусте своје главице на њих и да сањају неке лепе снове…


  • На који начин можемо доћи до производа Willow Pillow? Ваш контакт, цена?
За сада мекане, шарене, веселе, топле, махом насмејане јастучиће из Willow Pillow радионице можете поручити путем facebook странице: 
https://www.facebook.com/wilowpillow/?fref=ts.
Све информације, договоре, преговоре можемо  обавити путем порука на страници. Добродошли J

  • Планови за даље
Планови? Још пууууно лепих снова са и на Willow Pillow јастучићима .<3 span="">



П.С. Живот нема репризу. У свету се свакога часа деси подједнак број лепих и мање лепих ствари. Пратите оне лепе. Оне су ту да нас подсете да увек има наде. Увек има снова који се могу сањати на јави.
П.С.С. Захваљујем се дивним људима који стоје иза странице Willow Pillow.


Овакав јастук можете пронаћи на : https://www.facebook.com/wilowpillow/?fref=ts
Књигу 101 чаробна бајка можете пронаћи на сајту издавачке куће Лагуна
Јелена Стошић, М.Sc.


0 коментара:

Постави коментар