twitter
rss

Живимо у доба када је љубав клише, радост заборављена а уметност предимензионирана пародија живота. Ретки су они који славе и живот и љубав и радост, а ендемске врсте су постали они људи који кроз рукотворине обликују радост живота у љубав. Данас имам част да вам представим ту ендемску врсту љубави која живи и ствара на јави.

  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Ја сам Милица Рашковић, мама, студент и оснивач овог малог послића. Код мене се хоби и занимање преклапају. Јако волим музику, то студирам. Обожавам да певам и то радим по цео дан. Посао са филцом је кренуо као хоби, то је нешто што ме опушта, а притом успут мало и зарадим :) Надам се да ћу у будућности радити и као музички педагог.

  • Шта је, када и како настао пројекат Филцика?
Рад са филцом започела сам у фебруару ове године. Почело је тако што сам желела за ћеркину собу на направим облак од филца, који сам претходно виђала по интернету као нешто популарно. С обзиром на то да ми се јако свидело како је испао, решила сам да направим инстаграм профил и презентујем га људима, па можда неко пожели тако нешто и за себе. Сваки рад је уникатан, ручно рађен и израђујем све што неко замисли.

  • Које украсе имате у својој понуди?
Први производ је облак са украсима који висе у виду капи, срца, звездица. На облак такође лепим очи, име, машнице, шта год неко замисли. Такође радим и имена, украсе за креветац, разне фигурице/играчкице као што су зека, пиле, меда, бубамаре и слично. У понуди још имам облак који шушка који најмлађи обожавају, као и едукативну таблу за погађање облика и боја за мало старије. Од зиме ћу у понуду укључити и украсе за јелку.

  • Ко Вам помаже у изради сваког од украса од филца обзиром да је сваки уникатно дело? Колико је времена потребно да би се израдио један од њих?
Сваки украс радим потпуно сама. Немам никог ко ми помаже око тога нити да ради са мном, нити ми је то за сада потребно. Време прављења зависи од украса до украса, али углавном за сат до два могу да завршим.


  • Коме су намењени украси од филца? Да ли је прилагођени посебно неком узрасту?
Међу стварима које правим од филца може се наћи за свакога по нешто. Првенствено је намењено украшавању соба за бебу, али неке играчке воле и старији. Такође сам неке облаке, месеце и звезде радила за девојке, студенте, којима се свидело да имају тако нешто у соби. Такође сам радила слова и срца за заљубљене.

  • Којим темама се бавите? Шта Вас инспирише?
Највише ме инспирише моје дете. Како она расте и добија нова интересовања, тако и ја добијам нове идеје. И генерално сам инспирисана бебама, беби стварима и нежним бојама које су око њих.  
  • Када Вам нестане инспирације, где је најчешће проналазите?
Мислим да је већини нас данас интернет велики извор идеја и инспирације. На интернету се може свашта пронаћи и ту видети шта све постоји, шта се све и како ради. Али углавном на купцу је остављено да све сам осмисли и ја само урадим то што је он замислио и што жели.

  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на Филцику? Позитивни/негативни коментари.
За сада се то свима допада и свима је симпатично. Мислим да је у свему ово најбоље што свако бира за себе сваки облик, боју, тако да је све одрађено по личном укусу купца и онда свима се и свиђа :) Деца воле то што је све мекано и што могу без проблема да узимају, мазе, стискају.

  • На који начин можемо доћи до Филцике? Ваш контакт, цена?
До нас се може доћи преко инстаграм и фејсбук странице под називом Филцика. Тамо можете погледати моје досадашње радове и договорити се око свега. Цене варирају од украса до украса, све зависи од тога шта се конкретно прави, колико за то треба материјала и времена.

  • Планови за даље?
Немам неке озбиљније планове. Желим да наставим да улепшавам дечије собе, да то радим као хоби, одмарање од учења. За сада ми је факултет приоритет и музика генерално, а ово ми је нешто успут. Али никад се не зна како ће се ствари одвијати :) 


П.С. Кажу да је немогуће ускладити родитељство са послом. Кажу да је немогуће имати хоби када дођу деца. Нису у праву. Милица је доказ да је све могуће. Могуће је бити и мама и студент и дама. Могуће је и да украсе од филца израђује сама. Могуће је да су украси оф филца толико прецизно и педантно одрађени да помислите да јој је то једини посао. Али, њој хоби није посао. Хоби је љубав који пажљиво умеђе у сваки облик који само машта може замислити. Усудите се да маштате са Филциком.

Јелена Стошић Јовић, M.Sc.


0 коментара:

Постави коментар