twitter
rss

Да није лако бити девојчица, већ смо установили. Чинило се да само девојчице имају проблеме који се чине нерешивим. Међутим, није тако. Данас имам прилику да вам представим књигу "Како да преживиш ако си дечак", аутора Жак Арена и Бернадет Косте-Прад, која доказује да дечаци преживљавају сличне проблеме као и девојчице.

Слика преузета са: http://www.kcknjizara.rs/?b=C292

"Гле, књижица о дечацима!", рекао си, помало зачуђено, када си угледао корице ове књиге... Имаш право, ви не падате на књиге које говоре о вама. На први поглед, могло би се помислити да вас занимају само фудбал и видео-игрице! А ми ипак мислимо да те мучи исто толико питања као и девојчице. Само што дечаци ређе о томе разговарају. 

За сваки проблем, постоји решење. И за свако питање постоји одговор. Ма колико се сакривали иза видео игрица, аутори ове књиге су пронашли начин да ти одгонетну период одрастања и то путем следећих питања:

  • Да ли дечаци смеју да плачу?
  • Живим само с мамом и то је теско. 
  • Никад нисам упознао оца.
  • Не волим спорт.
  • Радио сам "оне ствари" са неком одраслом особом.
  • Често желим све да поразбијам!
  • Једна девојчица залепила се за мене
  • Не примећује ме једина девојчица која ми се свиђа.
  • Сви моји другови имају девојке, само ја немам.
  • Још се плашим мрака.
  • Не могу да се одвојим од видео-игрица.
  • Моји родитељи су желели ћерку.
  • Још пишким у кревет!
  • Презнојавам се и то је грозно.
  • Сав сам бубуљичав!
  • Не могу да се скрасим на једном месту.
  • Не успевам да нађем праве речи за оно што мислим.
  • Веома сам стидљив.
  • Дирам свој полни орган.
  • Мислим да ми је полни орган сувише мали.
  • Гледао сам порнић.
  • Мама ме понекад баш нервира!
  • Мог оца је баш брига шта ја радим!
  • Лепо ми је с девојчицама и кажу ми да сам хомић.
  • Осећам се тако јадно малим поред других.
  • Девојчице све раде боље од мене!
  • Нажалост, имам само сестре.
  • Пушио сам више пута и плашим се да нећу моћи да оставим цигарете.
  • Не умем да разговарам с девојчицама.
  • Старији дечаци су ме нарерали да правим глупости.
  • Привлаче ме дечаци.
  • Заљубљен сам у најбољу другарицу и не усуђујем се да јој то кажем. 

Сви проблеми који су део једног одрастања сада се налазе у једној књизи. Књизи која поред конкретног решења проблема пружа и савете који су и више него довољни да "преживиш ако си дечак".

П.С. Књига "Како да преживиш ако си дечак" улази у психу детета на начин који само дете може да разуме. Не чуди чињеница да је доживела огроман успех, с обзиром на број проблема о којима се усуђује да полемише. Због обиља проблема којима се бави препоручила бих ову књигу првенствено родитељима, да се подсете са којим проблемима може да се суочава дете. Такође бих је препоручила и свим дечацима, да виде да нису сами са својим проблемима. 
П.С.С. Хвала издавачкој кући Креативни центар на послатој књизи. Вашу књигу можете пронаћи на: http://www.kcknjizara.rs/?b=C292


Јелена Стошић, M.Sc.

0 коментара:

Постави коментар