twitter
rss

Како да од хаоса створите креативни хаос који ће постати Ваша оаза мира? Како да у сивилу (за које се масовно верује да нас је окупирало) пронађемо боје живота? Одговор, понекад, треба потражити у питањима. Можемо пронаћи боје живота само ако створимо оазу мира. Како је једна дама успела да пронађе свој мир у свету креативног хаоса, сазнајте:


  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Зовем се Милица Стоилковић, по занимању сам професор српског језика и књижевности. Из хобија сам прво почела да правим разне скулптурице од папир маше глине, највише совице, а затим сам се заљубила у декупаж и сада се бавим и осликавањем и прављењем предмета у овој дивној техници. Пошто не дозвољавам детету у себи да одрасте, најбоље би ме описала реченица коју изговара Петар Пан: „Немој никад да одрастеш, то је замка.“.

 

Crafty chaos art je настао сасвим случајно. Од папир маше глине маминој пријатељици сам направила совицу и људи који су је видели почели су да траже од мене да им правим совице по њиховој жељи. Тако је све почело. Пошто увек имам неколико пројеката и идеја на којима радим, моји најближи ми кажу да код мене увек влада креативни хаос, па отуд идеја за назив.


  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело?
Сви предмети су уникатни и у том облику непоновљиви, управо зато што сваки израђујем сама. Сваки предмет добро ослислим сама или у договору са оним ко предмет наручује а пошто се све ради руком никад се не може у потпуности поновити. У томе и лежи лепота ручних радова.


  • Коме су намењени производи crafty chaos art? Шта се све налази у Вашој понуди?
Производи Crafty chaos art радионице намењени су свима који воле уникатне ручне радове. Моји купци су и деца и њихове баке, маме и тате, сви који знају да је у такав предмет унета велика количина љубави, да је добро осмишљен и да увек осликава особу којој је намењен.У понуди можете наћи све од декупаж производа, кутије за накит, подметаче, накит рађен у декупаж техници и полимерне глине, чивилуке... Такође, веома су популарни обележивачи страница или букмаркери које највише израђујем по наруџбини, као и скулптуре совица.


  • Којим темама се бавите? Шта Вас инспирише?
Инспирише ме све, природа, људи за које израђујем предмет или скулптуру, слике, боје света око мене...


  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на производе craftychaos art? Позитивни/негативни коментари.
На Crafty chaos art производе реагују веома позитивно и то је оно што ми даје ветар у леђа да наставим да даље ставарам и маштам. Један од коментара који ме је јако усрећио  упутила ми је једна тетка која својој мезимици стално купује букмаркере а гласио је да од када јој купује обележиваче њена мизимица много више чита књиге.


  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Људи су свесни да је за срећу потребно тако мало. Када имам продајне изложбе са удружењима чији сам члан, људи воле да приђу, да погледају, похвале и јако су срећни када пронађу поклон или неку ситницу за своје најмилије. Када наручују поклоне они заједно са мном учествују у осмишљавању истог, уживају бирајући мотиве и боје и често ми кажу да је на крају испао бољи него што су маштали. Креативност рађа креативност и радост стварања се преноси.


  • Да ли деца данашњице знају да маштају? Како им crafty chaos art помажe у томе?
Деца знају да маштају, знају да уживају у лепим стварима и јако су искрена. Треба им будити жељу за сазнањем како је нешто настало, како је нешто направљено, учити их да поштују туђ рад и пуштати их да буду радознали. Када ме дечица питају како нешто правим искрено им одговорим и кажем им да сами пробају и крену од неких лакших ствари и једноставно, виде да ли се у томе проналазе.


  • На који начин можемо доћи до производа crafty chaos art? Ваш контакт, цена?
До производа можете доћи преко фејсбук странице Crafty chaos art, као и инстаграм профила craftychaosart  и другог профила cuteasabookmark. Цене су јако приступачне и варирају од производа до производа, као и величине.


  • Планови за даље?
Имам пуно планова за даље, за сада моја мала радионица наставља истим темпом, ширим полако асортиман производа и уживам у свом свету креативног хаоса.


П.С. Не одустајте. Не одрастајте. Јер, одрастање је одустајање. Многи од вас ће рећи: „Ни од чега нисам одустао док сам одрастао“. Сама реченица садржи дуплу негацију, што би требало да да потврдан одговор. Одустајали сте док сте одрастали. Одустајали сте од игре и заменили је „озбиљним занимањем“. А шта ако је игра озбиљно занимање. Нека игра и машта буду део вашег посла - то је једини начин да сачувамо дете у себи. Дете које зна да машта, дете које зна да се радује, дете које зна рецепт за срећу.
П.С.С. Милице, теби хвала што си поделила рецепт среће са свима! Хвала на дивним поклонима!


Јелена Стошић, M.Sc.

0 коментара:

Постави коментар