twitter
rss

Добре ствари следе једна другу. Посебно када верујемо да су лепе ствари и дивни људи свуда око нас. Како је вера у добро у људима покренула лавину позитивних дешавања тако су почела да се дешавају и чуда. Једно од чуда, које имам прилику да вам представим данас јесте тиха књига која говори. Како је могуће да тиха књига говори сазнајте у одговорима Адријане Савић која је чуду дала нову димензију.


  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Моје име је Адријана Савић, по стуци сам струковни Информатичар и дип. Економиста, а из љубави сам креатор Едукино тихе књиге. Моја животна изрека јесте „Тешка времена никада не трају, трају издржљиви људи.“



Идеја за Едукино тихом књигом се родила када је мој млађи син требао да напуни годину дана. Била сам у великој дилеми шта да му купимо за први рођендан да му остане за успомену и када порасте. Када сам на иностраном сајту видела Quiet book ја сам се одушевила. Тада сам одлучила да ја покушам да му направим и све је тако кренуло… Када сам уведела да је он обожава и да му је увек занимљива, одлучила сам да направим и за поклон дечици од пријатеља. Сви су били одушевљени.


  • Ко Вам помаже у изради сваке од магичних књигица обзиром да је свака уникатно дело? Колико је времена потребно да би се израдила једна књигица?
За сада само ја израђујем тихе кљиге, али ми је план да неког и запослим. Породица је ту да ми помогне око набавке материјала и сецкања ситних делова када имам превише посла. За израду једне књиге од 6 страница потребно је око 7 сати интезивног рада (пракса је чудо).


Едукино тиха књига је првенствено намењена деци од 1 године до 7 година, али има књига и за бебе где странице шушкају и звецкају. Ускоро ће у понуди бити Едукино књига за прваке.


Едукино тиха књига за децу ствара машту, логично размишљање, повећава пажњу, математичке и креативне способности, развија фину моторику и когнитивне способности. Идеја Едукино тихе књиге је такође да дете научи основне боје, главне геометријске облике, фигуре и пребројавање. Креативан и јединствен поклон за децу. Поред едукативне сврхе, може да се користи за путовање, када сте код доктора…. Када је потребно да дете буде срећно и тихо. За маме је најважније да је свака страница  пуњена и да се Едукино тиха књига се пере у машини на 30 степени. Сваки део је сашивен. Најважнији ми је квалитет, да остане успомена детету за цео живот. Апсолутно је све по избору купца, и на лични захтев се праве нове странице.




Едукино тиха књига првенствено ствара машту код деце, развија фину моторику која ће им много значити у школи приликом писања слова, повећавају своју пажљу, кроз игру уче математичке основе,бројеве, боје… логопед ми је потврдио да много утиче и на дечији говор. Много значе деци са посебним потребама, али је сваком детету корисна. Одобрена је од стране логопеда, педагога, психолога и дефектолога.



  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на Едукино тихе књиге за децу? Позитивни/негативни коментари.
За Едукино тиху књигу сви имају позитивно мишљење, јер деца кроз игру уче. Други назив јој је паметна књига за децу. Деца уживају у игри са Едукино тихом књигом и после пар месеци свакодневне игре и даље им је занимљива и интересантна. 


Можете ме контактирати на страници на facebok-у:  
или на телефон 064/491-78-53 (путем viber-а). 
Сајт је у процесу израде, али никако да нађем времена да га завршим.


  • Планови за даље?
Добила сам субвенцију од државе, тако да сам фирму отворила 01.06.2017. Тренутно сам на обуци за субвенцију која финансира Швајцарска. Управо сам добила сертификат од Министарсва Привреде за ручни рад који ће ми бити од великог значаја када је у питању проширење сарадње са иностранством. У преговорима сам са нашим продавницама играчака. Надам се успеху на дугорочне стазе.






П.С. Чуда су свуда око нас. Само је до нас самих да се запитамо шта јесте чудо. За некога је чудо дуга усред кушног дана, за другог заљубљеност, за трећег остварење сна. За оне који верују у чуда, све је чудо. Највише оно што нас врати у детињство и натера да се замислимо где смо погрешили у журби да одрастемо. Едукино Тиха Књига је много више од чуда. Свака страница, сваки детаљ на страници су пуни љубави, радости и жеље за неодрастањем. Зато је Адријана чудо. Зато што шири веру да чуда постоје. Питате се како једна Тиха Књига може да буде чудо? Контактирајте Едукино Тиху Књигу и схватићете.
П.С.С. Драга Адријана, хвала на дивном поклону који је данас члан око кога се породица окупља. Члан породице који је заменио телевизију и сваку могућу играчку. Хвала ти што си веру да чуда постоје претворила у чудо од тихе књиге.





Јелена Стошић Јовић, М. Sc.

0 коментара:

Постави коментар