twitter
rss

Како бисте преживели када бисте се нашли у праисторији? Времену када је све што нам је знано, још увек, није измишљено. За јунака серије књига, Џеронима Стилтона, увењк има решења. Чак и у праисторији. Решења да се бави послом којим се и иначе бави, решења за сваки проблем који се постави испред њега. Данас имам прилику да Вам представим књигу „Даље шапе од ватреног камена“ која ће учитини да се праисторија дешава испред Ваших очију.‚


Драги пријатељи глодари, надам се да ћете ценити мој труд јер вам ову причу са ужасном муком клешем директно у камен! У ушима ми бучи од ударања длета, иако сам их запушио својим штитницима од крзна снежног јагуара!


На себи својствен начин, Џеронимо Стилтон нас уводи у камено доба, до те мере да осетимо тежину књиге као да је, заиста, камена плоча.

Свакога дана, ми прамишеви ризикујемо своју кожу, у ствари, крзно!Због тога сам јутрос, као и сваког дана пре него што ћу изаћи из куће, написао тестамент: никад се не зна шта може да се догоди! На пример, на главу би могао да ми падне метеорит, или да избије ужасна вулканска ерупција и да одасвуд покуљају потоци вреле лаве! Или да нас нападне Тигар-кан са својом војском сабљозубљих тигрова! Или би можда крволочни Т-рекс у пролазу могао да ми прождере реп или ме затрпа својом џиновском каком (бљак, какав ужасан крај!).Или би, што је најгоре, могао да ме погоди Велики Бззз... и спали ме!А да не говорим о уобичајеним опасностима градског живота: и једно сасвим обично писмо би могло сместа да ме доведе до истребљења. А све то због поштосауруса, који има ружну навику да ме гађа право у главу писмима од тешког камена!


Није лако живети у каменом добу, посебно када је се све чини уобичаним могућност истребљења врсте. Зато је добро оставити тестамент. Зато је добро унајмити сликара који би у пећини усликао чланове породице, чијом заслугом постајемо такви какви јесмо и остајемо живи. Зато је добро пронаћи своју оазу мира и отићи у мислионицу. А наша прича почиње баш далеко од мислионице, у жижи саобраћаја и буке. Како се тада путовало од места до места? Како се живело? Како је дошло до ситуације да нестане највреднији музејски примерак?

Фосилка је била висока, мршава мишица, носа шиљастог попут рога трицератопса. Погледала је моју чворугу и рекла: - А, добро. Видим да сте примили моју поруку! Немам времена за губљење, показаћу Вам место злочина. Украли су највреднији музејски примерак: ВАТРЕНИ КАМЕН...


П.С. Како ће Џеронимо Стилтон решити један у низу проблема који га очекују? Да ли ће успети у томе? Ко ће преузети заслуге уместо њега? Ко ће бити истребљен? И што је најважније: ко је украо ВАТРЕНИ КАМЕН? Сазнајте у роману који нам доноси авантуру ван свега онога што нам је знано. Зато га препоручујем свој деци авантуристичког духа коју занима праисторија. У овом роману ће пронаћи многе одговоре који се тичу праисторије који ће додатно пробудити радозналост деце.
П.С.С. Хвала издавачкој кући Evro Book на послатој књизи. Вашу књигу можете пронаћи на: http://www.evrobook.com/dalje-sape-od-vatrenog-kamena.html#sthash.jbDHmXuE.dpbs

Јелена Стошић, М.Sc.


0 коментара:

Постави коментар