twitter
rss


Дуго сам писала о креативним људима покушавајући да објасним необрашњиво, границу креативности и маште. Али, та граница не постоји. Све је више људи који знају да ни машта ни креативност не познају ограничења, јер ограничења постоје само у глави. Драго ми је да људи кои у себи носе веру у снове живе и стварају међу нама а да ми нисмо ни свесни колико је одрасле деце на свету. Заправо, нисмо ни свесни колико је свака нијанса значајна за те људе које не видимо. Ти људи представљају се својим финалним производима дајући сваком од њих делић своје љубави и пуштајући га да живи своју причу. Производ је грубо одређење нечег што нема одређења. Чини се да су продукти маште заправо деца начињена од најразличитијих материјала која настављају живот истог тренутка када дођу у руке детета. Управо су та деца маште дело једне Маше која је пронашла начин да претвори снове у стварност, а више о њој сазнајте у причи која у себи носи један сан и много маште на јави.


  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Зовем се Маријана Дражић- Маша, бавим се ручном израдом лутака, активних књига, декоративних предмета и играчака. То ми је и извор прихода али и хоби и искрена радост. После низа година на пословима које сам обављала из нужде, коначно радим оно у чему уживам у потпуности. Шивење и креације су моја љубав још из детињства, спојивши то двоје ја сада радим оно што волим. Заиста желим да верујем да се снови остврују и да се чуда дешавају и ако даш све од себе у послу који волиш резултат не може изостати.



  • Шта, када и како je настаo пројекат masine_mastarije?
Идеја о креативној радионици постоји одавно само сам чекала погодан тренутак да кренем у реализацију. Искрено, плашила сам се неуспеха. По природи перфекциониста унапред сам била убеђена да нећу успети све то да изведем онако како сам замислила. Бојажљиво сам се упустила у прву причу, израду активне књиге за Анику ћерку мојих пријатеља,  њима се књига допала и одмах су одлучили да поруче још једну за ћеркицу њихових пријатеља. И тако ...

Ослободила сам се страха и несигурности а ветар у леђа дале су ми позитивне реакције. У септембру 2018. године одлучујем да покренем Facebook страницу Mašine maštarije а у октобру и профил на Instagramu. Показало се да је то био прави потез, сјајне реакције и коментари нису изостали и сада већ пуном паром идем напред у остваривању нових маштарија.

  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело?
Све радим сама. Уживам у сваком делу, сегменту израде, трудим се да уникатни производи које правим буду савршени и сваки нови за мене је изазов. Највећу подршку у раду имам од свог супруга.


  • Коме су намењени производи masine_mastarije? Шта се све налази у Вашој понуди?
Машине маштарије тренутно у понуди имају: Активне - тихе књиге које су намењене деци од 1 до 5 година. Служе за забаву, игру и учење али и за развијање маште и фине моторике дечијих прстића. Књиге су израђене од филца и у потпуности шивене до најситнији детаља без лепљених делова, што значи да су потпуно безбедне за децу и да могу да се перу у веш машини на температури од 30 степени.


Лутке: Мишицу – Машу, Зечицу- Лену и остале даме које су имена добијале по девојчицама којима су намењене. Лутке су шивене од потпуно природних материјала: памука, вискозе, лана ... и пуњене анти-алергијским кофлином.

За нову годину израђујем јелке од филца са комплетним такође ручно шивеним украсима.


Активне филц табле, то је нешто попут активне књиге само у другачијем облику, табла је димензија 80 Х 40 цм  и на њој могу бити различити активни садржаји  за децу.

Правим и брошеве, непролазне модне додатке у свим приликама. Затим и хватаче снова који служе за декорацију дечије собе, као украс на вратима, да пожеле добродошлицу новорођенчету или да му просто привлаче пажњу висећи изнад креветића и чувају му лепе снове.


  •  Којим темама се бавите? Шта Вас инспирише?
Инспиришу ме бајке, пролеће, дечији осмех, свакодневне ситне радости, позитивни и људи оптимисти.

  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на производе masine_mastarije? Позитивни/негативни коментари.
Већ сам поменула то да су ми позитивне реакције биле подстрек да наставим да остварујем свој сан, коментари су врло позитивни, охрабрујући. Они који ме познају углавном су коментарисали како сам коначно то права ја и како су просто знали да ћу једног дана све своје хобије (декорације за свечане прилике, израда шеширића, прављење канапеа) спојити у једну праву причу. Негативних коментара до сада није било. На друштвеним мрежама мој рад највише прате маме и васпитачице које најбоље знају шта деца воле и њихови позитивни коментари ми највише значе.



  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Не мислим да су данас људи мање срећни или да мање маштају само им понекад живот наметне такав темпо да на маштарију забораве и зато сам ја ту да их подсетим да за машту никад немаш превише година.



  • Да ли деца данашњице знају да маштају? Како им masine_mastarije помажe у томе?
Наравно да данашња деца знају да маштају само су им снови мало другачији од наших, оно што је нама крајем осамдесетих био научно-фантастични сан данашњој деци је подразумевана стварност. Ми смо онда морали замишљати и измишљати далеке пределе, необичне животиње и несвакидашње играчке а данас захваљујући интернету деци је све то доступно на два три клика.


Машине маштарије настоје да покажу како се лепота крије у једноставности, како срећу чине мале ствари, како треба неговати нечији дар и ценити његов труд.

  • На који начин можемо доћи до производа masine_mastarije? Ваш контакт, цена?
На Facebook страници Mašine maštarije и инстаграм профилу masine_mastarije можете се упознати са целокупном понудом, актуелним дешавањима и ценама.


  • Планови за даље?
Имам у плану проширење асортимана. Тренутно сам у фази истраживања декорација од филца и осмишљања још неких ситница и детаља који ће ову причу надам се и проширити. Крајњи циљ је осварити свој сан па ће планови бити усмерени у том правцу.

 


0 коментара:

Постави коментар