twitter
rss


Она се зове Марија. Обична и необична жена у исто време. Како једна жена може бити обична, а у исто време и необична? Може, јер је таква и њена прича. Прича о жени која тражи себе у свету маште, а машта је нашла њу. Прича о мајци која је пронашла идеју да направи уникатна дела, а идеја се родила заједно са њеним порођајем. Порођај је, посебно за ову Марију значио поново рођење, само што се са дететом родила и идеја која ће је касније одвести у земљу снова. Ово је прича о жени која је показала и која изнова показује да је све могуће, наравно уз помоћ породице, посебно сестре Јелене, која представља корен, стабло и лист свега. Плод њеног рада јесте финални производ који нуди удобност и карту за земљу у којој се верује у остварење снова.


Здраво! Зовем се Марија Најдановић, по занимању сам техничар безбедности, супруга и мајка (можда и најважније занимање 😄). Гледање серија и филмова у слободно време је један од мојих хобија, а други је претворен у посао- да креирам и стварам.  Животна радост су ми љубав и мир, у породици, међу пријатељима и пре свега са самом собом.  Филозофија имам пуно, не зна се која је битнија од које, у засвисности од тога која је животна ситуација у питању. Једна од омиљених ми је "Шта тражиш- тражи тебе".


Пројекат dreamland_dn је настао једне ноћи у породилишту, док сам чекала да крене порођај. То чекање је трајало данима, па сам време испуњавала поручивањем преко интернета свега што нисам купила до тад за бебу. Између осталог, комплет оградицу и постељину. С обзиром да смо до тада куповали све сто нам је било потребно како би се припремили за бебин долазак, буџет нам се знатно смањио, па сам имала ограничена средства за куповину комплета- нит' превише, нит' премало. Нашла сам шта сам тражила, али сам знала да за ту цену може то и боље, а пало ми је на памет и како. Одједном је кренула бујица идеја, надовезаних једна на другу, од назива пројекта  до коначног производа и то до најситнијих детаља. Кључна идеја је била та, да производ прво наменим својој беби и испробам све да бих видела какав је, да ли је то то што желим, јер што не желим свом детету, не желим ни туђем. Притом сам желела да цена буде приступачна свима, од оних који не могу да издвоје пуно за то, и оних који то могу. За све сам прво кренула од себе.


Сутрадан сам идеју изложила супругу и сестри. Свидела им се баш. Од супруга сам добила подршку и охрабрење без чега не бих могла, а од сестре Jелене сам добила њене златне руке, без којих пројекат не би могао да се реализује, јер она шије (док ја не научим (једва чекам), остаћу мозак операције, реализоваћу неке друге идеје које умем, могу и знам и бавићу се маркетингом пројекта 😄).


Сада, кад је пројекат покренут и dreamland_dn је почео са радом, у нашој понуди можете наћи комплет оградице и постељине, као и украсне јастучиће, намењене бебама. У изради су и карте рођења са именом бебе на табли/слици, направљеној од стиродора. Још идеја имамо за реализацију, али биће временом. Комплете и јастучиће радимо од Ранфорс 100% памука, а пунимо их чистим силиконским пунилом и кофлином. Дезене и облик јастучића могуће је да  муштерије саме бирају, као и дезен комплета, од оних који су нам доступни и изложени на Инстаграм страници. Осим за своју бебу, идеални су као поклон другима, јер то увек треба .


Цена комплета је 2990,00 динара, а цене јастучића зависе од величине и крећу се од 300 динара по комаду па навише. 


Можете нас наћи на Инстаграму- https://www.instagram.com/dreamland_dn/ или на број телефона 0605101817.

За сад, негативних коментара није било, само позитивних и исто таквих сугестија. Задовољна муштерија значи да је идеја успела. Када ми јаве да су одушевљени, а бебе ушушкане и безбедне, нема веће среће од моје. За мене је срећа давање, стварање и маштање, а мислим да је и другима врло мало потребно за срећу, уз мало маште. Одрасли треба да се подсете на машту, а деци можемо само да се придружимо. Језик маште најбоље разумеју.


Надам се да ће бити што више задовољних муштерија, па ко зна, можда једног дана отворимо своју фирму. Далеки циљ, али не и недостижан.



0 коментара:

Постави коментар