twitter
rss

Постоје књиге. Књиге које делимо на оне које су нам се допале и оне које су нам се мање допале. Критеријуми за такву поделу су, свакако, субјективни. Али, да, постоји једно велико АЛИ. Постоје књиге које вам поред садржаја који се субјективно оцењује нуде уметничко дело. То није хармонија између белих листова, већ хармонија постојеће књиге која се разликује од сваке која нам је била знана. Између корица неког од најпознатијих наслова светске књижевности налази се још нешто што ову књигу чини јединственом – потпуно уметничко дело које представља савршену хармонију естетике и етике. Доказ да о неким књигама можемо судити на основу корица се налази испред вас. Откријте креативну личност недеље у чијој се личности преплићу креативност и интелигенција. 


  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Ја сам Наталија, дипломирани економиста, без имало жеље да се тиме бавим, па сам се посветила креативном раду, у чему искрено уживам. Водим се познатом изреком „Добро чини и добру се надај“, а животну радост представља ми радост давања, што је и први предуслов да у животу добијете оно што вам је и потребно, а што није увијек у складу с оним што желите у том тренутку.



  • Шта је, када и како је настала KnjigART?
KnjigART је мој мали креативни свијет. Настао је баш из потребе давања. Хтјела сам да нечим посебним, јединсвтвеним изненадим вољену особу. Игром случаја сам наишла на радове од књига који су ме потпуно очарали, изгледали су ми као права мала умјетничка дјела и тражила сам начин како да купим неки од њих. У тој потрази је само расла моја жеља да и сама створим нешто слично и учиним поклон још интимнијим. Резултат су моји радови које можете видјети…



  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело?
После подршке мојих најближих, највећа помоћ су ми задовољни купци. Заиста, када добијем поруке захвалности и одушевљења, моје срце је пуно. Али исто тако и сама се потпуно унесем у рад и дам све од себе, од припреме, како би то требало да изгледа, све до машнице.


  • Коме су намењени производи KnjigART?
Моји производи су намјењени свима који желе нешто посебно, цијене креативност, машту, ручни рад и сву љубав проткану у самим радовима.



  • Којим темама се бави KnjigART? Где налазите инспирацију?
KnjigART се бави апсолутно свим темама. Самим тим, инспирација је свуда око мене.


  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на производе KnjigART? Позитивни/негативни коментари.
Могу Вам рећи да за сада добијам само позитивне коментаре, а нарочито сам комплиментирана стрпљењем које је неопходно. Дјечица обично воле да додирну, да виде о чему се заправо ту ради



  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Окупирани егзистенцијалним проблемима, свакако остаје мање простора за машту. Требали би се окренути ономе што имамо, а не тежити стално ономе што немамо. Мислим да бисмо тако били и срећнији.




  • Да ли деца данашњице знају да маштају? Како им KnjigART помаже у томе?
Дјеца су анђели свуда и увијек. Наравно да знају да маштају. Ми смо ту само да их усмјеравамо када је то потребно. Моји производи могу да буду идеја да и сами пожеле да се пронађу у својим дјелима.



  • На који начин можемо доћи до производа KnjigART? Ваш контакт, цена?
До производа се може доћи путем мог инстаграм профила @natalijanaja1  , kao и e-mail адресе jagodicabobica@me.com. Такође, ја сам ту да дам предлоге и заједно са Вама да осмислимо вашу причу између корица.


  • Планови за даље?
Мој план је да својим радовима увеселим што више људи.



П.С. Уколико желите да изненадите вољену особу предлажем вам овај начин. Поред тога што може прочитати књигу, иста може послужити као декоративни предмет који ће сваки дом учинити посебним. Уникатност овог уметничког дела лежи у чињеници да ви можете изабрати мотиве који ће се налазити између корица. Будите креатор онога што се не може видети ни у једној књижари. 


П.С.С. Хвала драга Наталија на дивној књизи која пружа много више од књиге која нам је знана. Хармонију и ноте којима одише свака страница књиге и целина која представља јединствено уметничко дело које се не може видети ни у једној књижари.




Јелена Стошић Јовић, М.Sc.

0 коментара:

Постави коментар