twitter
rss


Сигурно Вам је познато да ни један уметник не може да понови два пута своје дело. Зашто? Зато што се јединственост уметничког израза, емоције и заноса не може поновити. Исто је и са рукотворинама. Како је то могуће? Свака рукотворина је својеврсно уметничко дело. У сваку од њих је уткана љубав и најтананије емоције које се могу замислити. Зато ни једна није поновљена, свака је за себе проживена. Свака емоција која чини одређено дело доприноси да то дело добије облик. Какав облик? Облик имена. Облик јастука. Облик облака. Облик какав се не може ни замислити, али се може спровести у дело. Да, могуће је да безоблична идеја добије своје обличје. Ко то ради, сазнајте у причи која у себи носи још већу причу. Обавезно прочитајте до краја јер порука која стоји иза ове приче је много јача и вредија од свега што нам је знано.

  • Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Данијела. Правни факултет. Ниш. Хоби: Све што укључује креативност.

  • Шта је, када и како настао пројекат Уникатни јастуци Ниш? Како сте дошли на идеју да израђујете јастуке?
У почетку је идеја била да правимо украсне јастуке за дом, али оног момента када сам се разболела и имала операцију грлића материце кренула сам да правим јастучиће за бебе. Касније смо почели да радимо и имена, а сваког дана гледамо да ширимо све више и више производњу. Читав тај пројекат ми је помогао да превазиђем ужасну годину која је била иза мене.


  • Ко Вам помаже у изради сваког од чудеса, обзиром да је сваки уникатно дело? Како долазите до идеје за мотив који ће се наћи на јастуку?
Наравно, ништа ово не би било могуће да није маме и њене машине јер она на крају ушије све оно што ја замислим и искројим. Слова од филца се шију ручно и то могу да радим сама, а инспирацију обично проналазим широм интернета. Наравно увек оставим лични печат.


Производи су намењени бебицама и деци, али као што рекох радимо и украсне јастуке за свачији дом. Такође, од скоро у нашој понуди можете пронаћи и кецеље за маму и ћерку. Дакле, за велике и мале. Укратко, наши производи су намењени свим узрастима.

  • Којим темама се бави пројекат Уникатни јастуци Ниш? Шта је то што људи највише траже од ваших производа?
Највише се траже имена за креветац као и разни сетови украсних јастука са мотивима које деца воле. Али, ове године долази још много тога из наше радионице, само нас редовно пратите.


  • Како васпитачи/васпитачице, учитељи/учитељице, родитељи и деца реагују на производе Уникатни јастуци Ниш? Позитивни/негативни коментари.
Сви се одушеве када им стигне пакетић, посебно када ми кажу да је потребан јастук те и те боје и тог облика. Тако идеја без облика добије лице.

 
  • Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На детињство? На машту?
Знате, ја сам доста размишљала и сматрам да данашња деца нису крива што немају детињство као што смо ми имали. За то смо криви ми данас јер им купујемо уместо играчака мобилне телефоне како би ми имали времена а деца остала да гледају цртани филм или играју игрице. Осим што је штетно по вид, штетно је и по саму децу. Деца тако не развијају креативност.


На нашој страници на Инстаграму се може поручити све путем приватне поруке, где се можете информисати и о ценама. Такође, гледамо да цене буду симболичне и да јастуке могу да приуште сви. Наравно, драго ми је када видим да људи цене ручни рад јер то није машинска производња јер знају колико времена треба. На крају је најважније да су обе стране задовољне.

  • Планови за даље?
Проширење понуде. Више радости. Више свега. Јер, оно што је лоше остало је иза мене, сам и више него спремна за позитивне промене и позитивне људе.
 

П.С. Пре него што завршимо интервју, хтела бих да апелујем на све жене хтела бих да апелујем на све жене и девојке да редовно иду гинеколошке прегледе да не би биле као ја. Када се разболите ништа више није битно, ни дипломе, ни каријере, ни ништа. Само здравље. Тек тада, изгледа, научимо да ценимо све. Ја сам се, хвала Богу, изборила, јер је донекле откривено на време. Зато апелујем на све жене да иду на време.

Јелена Стошић Јовић, М.Sc.


0 коментара:

Постави коментар