twitter
rss

Inspiracija je svuda oko nas. Trebalo bi je samo potražiti ili u nama samima ili u našoj okolini. Ma koliko se neke ideje činile nemogućim, nikada nemojte pomisliti da nisu ostvarive. Svaka ideja je dobra. Svaka ideja je ostvariva. Budite uzor, motivacija i inspiracija svima onima koji kažu da nešto moguće nije. Sve je moguće, a Sara Sekeruš je dokaz da dobra ideja može da zrači i obasja živote svih onih koji dođu u neposrednu vezu sa proizvodima sa potpisom saraah_design. Sarin primer je pozitivni primer svim onim mamama koje su „upale u začarani krug nakon porođaja“. Kako je Sara izašla iz začaranog kruga i odlučila da pokrene sebe a da ostane sve ono što je bila, saznajte u priči koja u sebi krije ljubav, požrtvovanje i podršku onih koji su nam najbliži.


  • Predstavite se. (Ime, prezime, zanimanje, hobi, vaša životna radost/filozofija)
Da Vam se predstavim. Moje ime je Sara Sekeruš. Inace sam rodom iz Novog Sada i tamo sam završila ekonomske studije. Sada sam udata i živim u prelepom malom selu Despotovu, koje se nalazi u blizini B. Palanke.



Rodila sam jednog divnog dečaka pre osam meseci i ova ideja, odnosno za sad hobi, mi je sinula u nekom periodu od pre dva-tri meseca. Iskreno život mi se mnogo promenio za jedan dosta kratak period i takođe nisam navikla da nista ne radim i malo sam potonula, što bi rekli posle porođaja upala u neki začarani krug. I tako da bih se nekako oporavila odlučila sam da  moram necim da se bavim...


  • Šta su, kada i kako su nastali jastučići sa potpisom saraah_design?
Pretražujući internet nailazila sam na raznorazne hobije i tražila neku zanimljivost odnosno tražila sam nešto čime mogu da se bavim i pored male bebe, a da se ipak istovremeno maksimalno posvetim i majčinstvu, jer godine brzo prolaze i ne želim da žalim ni za čim. J Shvatila sam da je moja terapija isključivo rad i prosto volim da se osećam korisnom. Terapija je došla u vidu dekorativnih jastuka za decu, jer imam i od koga da  naučim taj zanat a i trenutno imam ogromnu pomoć od moje mame, koja je igrom slučaja bas ono sto meni treba – tekstilni inženjer i u ovom slucaju moja glavna krojačica.


  • Ko Vam pomaže u izradi svakog od čudesa, obzirom da je svaki unikatno delo? 
Mama i ja se odlično slažemo i dopunjujemo. Ja obavljam kupovinu materijala i svega što nam je potrebno da bismo napravile te iste jastuke, krojim i radim završnice tj. detalje, a moja mama sprovodi moje ideje na papiru, odnosno pravi šablone po kojima i radimo jastučiće i naravno šije.


  • Kome su namenjeni proizvodi sa potpisom saraah_design? Da li su prilagođeni posebno nekom uzrastu?
Jastuci su za sad prilagođeni bebama i deci, ali imam u planu da polako uvedem i neku zanimljivost za tinejdžere, a mozda i za nas velike... Takođe slušam svoje musterije i neke njihove ideje sprovodim u delo što se pokazalo kao veoma uspešno.


Naša tema i zvezda vodilja je da budemo drugačiji. Držimo se nečeg što vidimo da većina radi, ali uvodimo i neke novine jer želimo da budemo unikatni i da nas svi prepoznaju po tome, a isto tako i po kvalitetu. Moja mama i ja imamo jedan problem, a to je da smo perfekcionisti, i da ili radimo kako treba ili ne radimo nikako, pa nas to ponekad i malo uspori ali mislim da će nam se to svakako isplatiti na neki duži period.


  • Kako vaspitači/vaspitačice, učitelji/učiteljice, roditelji i deca reaguju na proizvode sa potpisom saraah_design? Pozitivni/negativni komentari.
Komentari su nam stvarno pozitivni i to nam daje snagu da idemo dalje i da usrećimo što više naših mališana. J Naše mušterije nam šalju dosta slika onog sto kupe tako da imamo pozitivnu povratnu informaciju o tome da li im se sviđaju proizvodi sa potpisom saraah_design.


  • Da li smatrate da je u današnje vreme teško podsetiti ljude na sreću? Na detinjstvo? Na maštu
Ljudi su se pomalo izgubili u nekoj trci za materijalnim stvarima i prosto nemaju vremena za svoje mališane, ne osuđujem to jer je danas život veoma zahtevan i komplikovan i deca traže puno toga a mi želimo svaku želju da im ispunimo i ponekad mislimo da cemo novcem nadokanditi izgubljeno vreme i ljubav.



A detinstvo kakvo danas deca imaju a kakvo smo mi imali se mnogo razlikuje. Danas je sve u kompjuterima, telefonima, u internetu ali mislim da se internet dosta koristi u neke pogrešne svrhe bar što se dece tiče. Današnja deca ni ne znaju šta je igranje sa drugom decom, pa čak i sa svojima u kuci ako imaju brata ili sestru, sve je u nekom otimanju i tuči. Ja bih volela da im ovi naši saraah_design jastuci služe da se igraju, da znaju na njima da uživaju, da ih podsećaju na neke lepe događaje, da ih vežu za neke lepe uspomene i da kasnije kad odrastu - da ih taj isti jastuk veže za njihovo detinjstvo.


  • Da li deca današnjice znaju da maštaju? Kako im sa proizvodi potpisom saraah_design pomažu u tome?
Znaju deca da mastaju itekako, a mislim da ce naši saraah_design jastuci samo probuditi još više te njihove maštarije. Da li ce praviti ukusne krofnice ili slagati naše šarene puzlice, oni ce već sami odlučiti.


  • Na koji način možemo doći do proizvoda sa potpisom saraah_design? Vaš kontakt, cena?
Što se tiče prodaje naših saraah_design jastuka, to se za sad odvija isključivo preko interneta, odnosno preko instagram profila saraah_design i facebook profila Sara Sekerus. Poručuje se preko poruke na određenoj društvenoj mreži i odgovor se dobija u roku od 24h. Isporuka je od 5 do 7 dana, ako određeni jastuk nemamo na stanju a ako je jastuk dostupan, dobija se u roku od 24h J. Cene su različite kao što su i jastuci različiti i svaki iziskuje određeno vreme i materijal za pripremu pa na osnovu svih tih faktora formiramo cene. Ali, recimo da se kreću od 650 dinara pa naviše.. J


  • Planovi za dalje?
Mi ćemo se potruditi da budemo uvek u toku i da pratimo našu dragu dečicu šta im se sviđa i da ispunjavamo njihove želje. Voleli bismo da imamo armiju mališana koji nas vole i koriste naše saraah_design jastučiće kako u njihovoj igri tako i u njihovom odmoru. Takođe potrudićemo se da napravimo nešto zanimljivo i za naše tinejdžere kao i za roditelje. Da imamo ukrašene kako dečije sobe sa nasim jastucima, tako i dnevne sobe. I volela bih da razradim ovaj posao do usijanja, što bi rekli, i da usrećim što više mališana a samim tim i njihove roditelje... Jer kao sto sam na početku rekla DECA SU UKRAS SVETA J



P.S. Deca jesu ukras sveta. A sve što čini njihov svet je mnogo više iznad mašte i svega što možemo da zamislimo. Proizvodi sa potpisom Saraah_design nude sve što je deci potrebno da bi odrastala a ostala deca u duši, sve ono o čemu maštaju. Saraah_design živi i stvara onako kako deca vide svet - u bojama duge. Svaki proizvod delo je ljubavi i sreće koju možete osetiti čim određeni proizvod dospe u vaše ruke. Predlažite, maštajte i razmišljate o budućnosti jer ulaganje u uspomene uvek ima za posledicu pozitivnu konotaciju. Obavezedite vašoj deci mnogo više od uspomene - sadašnji radosni trenutak i budući trenutak koji će uvek podsetiti na sreću.




Jelena Stošić Jović, M.Sc.

0 коментара:

Постави коментар