twitter
rss

Када сам замишљала Алисину (тачније Керолову) "Земљу чуда" никада нисам ни помислила да би неки комад накита когао да ме врати у детињство и да и сама почнем да размишљам како је могуће да смо тако брзо одрасли. Неки од нас су успели да се одупру одрастању, а данас имам прилику да Вам представим једну младу даму чије огрлице се само причају приче, већ и враћају у детињство. 


Представите се. (Име, презиме, занимање, хоби, ваша животна радост/филозофија)
Моје име је Анић Адела. Завршила сам средњу архитектонску школу у Суботици. До пред крај школовања сам мислила да ће ми то бити занимање, да ћу уписати архитектуру у Новом Саду, да ћу постати архитекта. Планови су ми се у последњих пар месеци школе потпуно променили, одлучила сам пропустити упис на факултет и посветити се приватном бизнису са оцем. Сматрам да ако човек тежи ка нечему, ако је довољно упоран, ако има прилику да се посвети нечему што жели, то у потпуности може да му се оствари. Човек је у ствари један невероватан склоп који је способан да оствари немогуће.



Шта је, када и како је настао Sparkli by Adela?
Спаркли је моја велика љубав. Одувек сам била особа шареног, лепршавог духа. Напокон сам нашла начин да то пренесем на нешто лепо и веома креативно. Огрлице које говоре. Пре непуних годину дана сам ушла у воде креирања накита. У почетку нисам ни слутила да ће се овом брзином развијати страница, чак ни назив бренда нисам знала. Након много покушаја креирања огрлица, након што сам се упознала са самом материјом на којој радим, одлучила сам да то буде Sparkli, Sparkli by Adela. Спој маште, љубави и осмеха.



Ко Вам помаже у изради накита, обзиром да је сваки уникатно дело?
На овом пољу сам вук самотњак. Мислим да бих присуство „помагача“ прихватила као велико оптерећење. Подршку имам, и то огромну. За израду сам сама себи сасвим довољна.



Коме су намењени производи Sparkli by Adela?
Женама које су посебне, које желе да буду посебне и да буду примећене. Проблем је што се жене „боје“ да носе накит овог типа. Превише има особа које не иду даље од калупа, носе само оно што је тренутно у тренду и што је „друштвено прихватљиво“. Све остало што је ван калупа изазива ефекат чуђења и збуњених погледа. Девојке, будите оно што јесте!



Како да пронађемо своје светло?
Можда ће звучати отрцано, али послушајте своје срце. У свему. У љубави, каријери, ма свему. Мислим да ствари о којима морате размишљати да ли вам одговарају, или да ли сте тим стварима задовољни, нису за вас. Туђа мишљења саслушајте, али не узимајте као решење. Доћи до светле тачке није лако, потребно је много труда, рада, одрицања и што је најбитније, оптимизма. Ништа није лако, али је крајњи резултат магичан.



Да ли сматрате да је у данашње време тешко подсетити људе на срећу? На
детињство? На машту?
Да, изузетно је тешко. Људи су у неком црну облаку. Сви су постали оптерећени свакодневним обавезама, о срећи се и не размишља толико. О машти да не причам. Зато мени не пада тешко да се у пошти или продавници осмехом обратим запосленима. Људи, смејте се!



Да ли деца данашњице знају да маштају?
И то се све ређе среће. Мислим да је то повезано са претходним питањем. Родитељи све мање пажње посвећују деци и последице тога су управо недостатак те дечије, и по мени најлепше маште. Не могу то да кажем баш за сву децу, постоје она која тако одлутају неким хоризонтима где је све ведро и чисто. Али општи утисак је да је то постало изузетно ретко и да родитељи на томе стварно требају да пораде.



На који начин можемо доћи до производа Sparkli by Adela? Ваш контакт, цена?
Фокусирана сам на Facebook страницу „Sparkli by Adela“. Тамо се све дешава. Путем те странице можете да ме контактирате и вршите поруџбе. У плану је израда веб сајта, али отом потом. Огрлице могу да се поруче, дакле, можете да бирате боју, тему, све. Потрудићу се да склопим све те коцкице у нешто лепо. Такође, објављујем огрлице које по свом укусу урадим. Цене се крећу од 1.500 динара па све до 2.500 динара.



Планови за даље?
Пуно планова се кува код мене. Свашта сам смислила, само је питање времена када ћу то остварити. Тренутно само желим да људи из свих крајева земље, па и шире, сазнају за Sparkli, и наравно, да почну да носе ове моје лепотице.


П.С. Срећа је мала, неупадљива... Али када једна срећна особа почне да шири радост око себе срећа постаје већа. Пронађите своју светлост, ширите радост јер ћамо само тако пронаћи дете у себи, пронаћи себе саме.
П.С.С. Права је радост читати одговоре једне младе уметнице, која зна да радост морамо сами пронаћи у себи и стално је носити са собом. Ја сам своју "радост за понети" добила на поклон од дивне Аделе. 







М.Sc. Јелена Стошић

0 коментара:

Постави коментар